Oświadczenie Zarządu dot. bieżącej działalności Firmy

Szanowni Państwo,

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa i wprowadzonym stanem zagrożenia epidemiologicznego pragniemy poinformować o szeregu działań, które podjęliśmy w trosce o zdrowie i życie naszych Pracowników oraz zabezpieczenie interesów naszych Klientów.

Bezpieczeństwo

W ostatnich dniach lutego wprowadziliśmy pierwsze działania zapobiegawcze: procedury wewnętrzne objęły obowiązkowe mycie dłoni przed rozpoczęciem pracy i w ciągu dnia, a także udostępnienie środków ochrony osobistej w postaci jednorazowych maseczek i żeli antybakteryjnych.

Od 12 marca wprowadziliśmy pracę zdalną we wszystkich obszarach, w których było to możliwe. W ten sposób ułatwiamy Pracownikom opiekę nad dziećmi i jednocześnie zmniejszamy ilość bezpośrednich interakcji w miejscu pracy. Zawiesiliśmy również wszelkie wyjazdy służbowe.

Wprowadzamy na bieżąco wytyczne Państwowej Inspekcji Pracy oraz Głównego Inspektora Sanitarnego, śledząc jednocześnie zarządzenia władz państwowych. Osoby, które pracują w budynku Firmy są zobowiązane do codziennych pomiarów temperatury, korzystania z maseczek ochronnych i rękawiczek jednorazowych. Zapewniliśmy stosowne przeszkolenie z zakresu używania środków ochrony osobistej.

Przeorganizowaliśmy nasze pomieszczenia tak, by stanowiska pracy poszczególnych osób były od siebie maksymalnie oddalone (nie mniej niż 1,5m). Przestrzegamy zachowywania odstępu pomiędzy pracownikami również czasie w przemieszczania się i rozmów.

Pomieszczenia Firmy są dodatkowo na bieżąco dezynfekowane.

Bieżąca działalność

Ograniczenia administracyjne wprowadzone w krajach dotkniętych epidemią koronawirusa mogą mieć wpływ na czas dostawy towarów. Na bieżąco monitorujemy działania firm logistycznych i naszych partnerów handlowych, dokładając starań, by wszelkie opóźnienia nie wpływały na naszą bieżącą działalność.

W zaistniałej sytuacji możliwe jest wydłużenie się czasu załatwiania spraw w obszarach zarówno biznesowych, jak i administracyjnych. Mamy nadzieję, że rozumieją Państwo tę sytuację. Robimy wszystko, aby wprowadzone zmiany miały jak najmniejszy wpływ na tempo realizacji zamówień.

W tych trudnych dla nas wszystkich czasach chcielibyśmy również życzyć spokojnych i przede wszystkim zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. Niech czas spędzony z najbliższymi będzie pełen ciepła, zrozumienia i empatii.

Zarząd Unisystem sp. z o.o.

Najnowsze Artykuły

Łatwy w implementacji 10.1-calowy LCD-TFT od Winstara

Godnym uwagi rozwiązaniem, które niedawno trafiło na rynek jest model WF101JSYFHLHBV firmy Winstar. Można powiedzieć, że jest to rozwiązanie niemal gotowe do implementacji w urządzeniu końcowym.   Model WF101JSYFHLHBV to...

Spotkajmy się na Evertiq Expo 2022 w Warszawie

27 października 2022 r. (czwartek) na PGE Narodowym odbędą się targi Evertiq Expo 2022. Organizator deklaruje, że będzie to największe tegoroczne wydarzenie w branży elektronicznej w Polsce. Znajdziecie nas na...

Nowe wyświetlacze panoramiczne o wysokiej jasności od Winstara

Do oferty Unisystemu dodaliśmy trzy nowe modele wyświetlaczy LCD-TFT od Winstara: WF39ESWASDNN0#, WF39ESWASDNG0# i WF39ESWASDNT0#. To rozwiązania bar type, czyli panoramicznego formatu, które – dzięki wyśrubowanym parametrom – doskonale sprawdzą...

Prawie 50 cali od AUO – wyświetlacz LCD dla digital signage

AUO wprowadza drugą wersję wyświetlacza obecnego już w ofercie Unisystemu – to kolejny krok w ewolucji rozwiązań dla obszaru digital signage. 49.5-calowy P495IVN02.0 wykorzystuje technologię hiTNI i cechuje się dużą...

Przewiń do góry